Tuesday, February 9, 2010


討論rumah sukan的髮型之際
都留在學校為我的朋友打氣
還約了比比出來

可憐的志林中了紅眼症
難怪戴起墨鏡那麽yeng

很久沒有試過校園戀愛的滋味
第一次和比在學校那麽公開
有點無視老師們的存在
Oooppsss 對不起

在比的面前
我毫無保留的
赤裸裸的盡顯我的醜態 哈哈
*別想歪 thank youuu*

我站姿很多元化
過後我和比說
“我是不是很yeng叻?”
哈哈 很痹

過後朋友們一直lak我
說什麽螞蟻蜜蜂
還唱《甜蜜蜜》給我聼
謝謝謝謝 不用鼓掌
低調點
我會害羞噠=)

丫丫
為自己和 rumah sukan盡了一份力就好了
加上那時候的你腳痛
其實你真的很棒了=D


我反而在擔心明天的800m
沒有太大的期望會贏
只是不要墊底就足夠了

PRAY FOR ME PLSSS.
____________________________

Indeed,
I really dislike the way "someone" acted seriously sometimes,
but actually she's not as bad and fake as I think,
may be.
*Errrhmm, don't simply doubt that I'm talking bout you*

CNY is approaching,
no Valentine's Day for this year.
Poor Mr.Bii and I gonna wait for our next anniversary,
sigh.
Or we'll celebrate after or during CNY??
Hmmm, no idea.

No comments: