Sunday, May 1, 2011

分岔路

走到分岔路口的我该如何选择未来的人生?


自以为明确地看见自己要走的路
竟然还是动摇了
Foundation还是A-levels?

忘了list down disadvantages = =lll

看着身边的朋友个个满怀理想胸怀大志
Form 6,A-Level
他们即将开学了
抬头却发现停在原点的就只有我

想要实现梦想
是异想天开吗?是天马行空吗?
可是我真的有那份热情
如果只靠自己的力量打拼
我到底行吗?
我很质疑自己的能力 我没自信

我不想再无所事事蹉跎时间了
再逃避 也总得选择
我喜欢这句话
迷失是为了辨认方向
我相信一定能走出属于自己的路

3 comments:

WONG said...

I had gone through my Alevel. My advice is better opt for foundation course. Not saying A-level not good, the point is u really have to study hard..I mean really really hard. I have seen a 12 A1 spm student failed in his Alevel. This not because A-level is very tough but because of he was enjoying too much in college life. If u get a bad result or normal result at A level, you wasted your 2 years study. Juz my piece of advice..

donny said...

haha...formsix ba

ValkyrieYan said...

[Wong]
You mean cambridge a-level or gce a-level? as I know they're kinda diffrent.

[Donny]
impossible...LOL