Saturday, October 3, 2009

Mr.XxX, you're WANTED.


Mr.XxX
很明顯你有瀏覽過我的部落格
要不然你也不會知道我是誰


先強調

我沒有要惹起什麽的意思

只是要你明白

希望你好好想想=)


Okay,

其實如果一個人有内涵

他的個性和品德就絕對沒問題的


我只是說 “絕對贊成一個人的美是散發自内心的~”

我沒說過自己内心美

我知道自己事

會不會是你太過小心眼和敏感了呢?

那你自己又有沒有先看看自己有沒有口德?

你要批評我 無所謂

不過之前先自我反省


孰能無過?

一個人做錯了可以改丫

我也只不過是個普通人

不可能十全十美的

做好自己本分就對了


我不知道自己哪方面得罪你了

如果說什麽“樣衰”那些

我可要告訴你

“人不可貌相”

“ Don't judge a book by the cover.”

還有還有

狗是很有靈性的

也很聰明

正所謂“狗是人類最忠實的朋友”

你這樣說一說
也許我該小開心吧?


你不了解

我不會怪你
還是那句

Leave if u dislike or even hate me

you can click the x at the right corner above there to quit
I didn't force anyone to read my blog

A meaningless war will not break out if you get away from my websites and behave yourself,
I NEED PEACE AND QUIET.

P/S: Don't get angry so easily, Mr.XxX,
I think you need to calm down and think carefully, whose fault is it.

By the way,
wish all of you have a HAPPY MOON CAKE FESTIVAL,

PEACE v^.^v

No comments: